KEVÄÄN 2020 RYHMÄT

Valkonauhan kotipesän ryhmätoiminta on tarkoitettu kaikenikäisille päihde-, ihmissuhde- ja mielenterveysongelmista kärsiville, sekä miehille että naisille.

Työntekijät ovat sosiaali- ja mielenterveysalan ammattilaisia.

Ryhmät maksavat 50 - 60 euroa/viisi-kymmenen kertaa kokoontuva ryhmä.

Kuvataideterapiaryhmät kokoontuvat Kruununhaan asukastila Mestassa ja Kalevalan kaikuja -ryhmä Meilahdessa,

muut ryhmät Suomen Valkonauhaliiton tiloissa osoitteessa Liisankatu 27 A 3.

Tiedustelut ja haastatteluajanvaraus toimistoaikana puh. (09) 1351 268.

Mitä minulle kuuluu- ryhmä maanantaisin Meritullinkadulla/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Vertaisryhmä elämän muutosta kaipaaville naisille/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Depressiokoulu Viekö murehtiminen paljon aikaasi? / RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Nainen ja Alkoholi/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Tunneryhmä torstai-iltaisin/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Kalevalan kaikuja -kirjallisuusterapiaryhmä aikuisille, Meilahdessa/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Eroryhmä perjantai-iltaisin Lauantain kuvataideterapiaryhmä Meritullinkadulla/ MUKAAN MAHTUU VIELÄ! Tunnesyöjien vertaisryhmä lauantaisin/ MUKAAN MAHTUU VIELÄ! Tule jättämään jäähyväiset sunnuntaiahdistukselle, STRESSIN HALLINTA JA UNIRYHMÄ ALKAA 8.3.2020! /MUKAAN MAHTUU VIELÄ!