Maaliskuussa keskeytettyihin ryhmiin liittyvää tiedottamista 1.6.2020

TIEDOTE 1.6.2020

RYHMÄTOIMINTAA JATKETAAN KESÄKUUSSA 2020 SUPISTETUSSA MUODOSSA NOUDATTAEN ALLA OLEVIA KÄYTÄNTEITÄ

Kaeytaenteet ryhmissae 1.67.2020 alkaen

TIEDOTE 17.3.2020

SUOMEN VALKONAUHALIITON RYHMÄT KESKEYTETÄÄN

Suomen hallitus linjasi 16. maaliskuuta 2020 lisätoimenpiteistä koronavirustilanteen hoitamiseksi Suomessa. Linjaukset ovat voimassa 13. huhtikuuta 2020 asti. Hallitus on todennut yhteistoiminnassa tasavallan presidentin kanssa, että maassa vallitsee koronavirustilanteen vuoksi poikkeusolot.

Valtioneuvosto ja toimivaltaiset viranomaiset saattavat päätökset ja suositukset voimaan valmiuslain, tartuntatautilain ja muun lainsäädännön mukaisesti. Hallitus antaa valmiuslain käyttöönottoasetuksen eduskunnalle tiistaina 17. maaliskuuta 2020.

TOIMINTATAVAT 13.4.2020 ASTI Valtioneuvoston maanantaina 16.3. pitämän koronatilannetta käsittelevän tiedotustilaisuuden pohjalta on päätetty, että Suomen Valkonauhaliitto muuttaa toimintatapojaan 13.4.2020 asti ja toimii sen jälkeen myös sen mukaan mitä valtioneuvosto asiasta ohjeistaa ja tiedottaa.

SUOMEN VALKONAUHALIITON RYHMÄT KESKEYTETÄÄN Kaikki ryhmät keskeytetään 13.4.2020 asti. Ryhmät jatkuvat, kun poikkeuslaki päättyy ja kokoontumiset mahdollistuvat. Tiedotamme asiasta ryhmien jäsenille heti kun tilanne selkiintyy.

Mikäli yhteystietosi muuttuvat, pyydämme ilmoittamaan muutoksista nina [dot] hurtamo [a] suomenvalkonauhaliitto [dot] fi

puh. (09) 135 1268

Suomen Valkonauhaliiton ryhmien ohjaajat

Valkonauhan kotipesän ryhmätoiminta on tarkoitettu kaikenikäisille päihde-, ihmissuhde- ja mielenterveysongelmista kärsiville, sekä miehille että naisille.

Työntekijät ovat sosiaali- ja mielenterveysalan ammattilaisia.

Ryhmät maksavat 50 - 60 euroa/viisi-kymmenen kertaa kokoontuva ryhmä.

Kuvataideterapiaryhmät kokoontuvat Kruununhaan asukastila Mestassa ja Kalevalan kaikuja -ryhmä Meilahdessa,

muut ryhmät Suomen Valkonauhaliiton tiloissa osoitteessa Liisankatu 27 A 3.

Tiedustelut ja haastatteluajanvaraus toimistoaikana puh. (09) 1351 268.

Mitä minulle kuuluu- ryhmä maanantaisin Meritullinkadulla/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Vertaisryhmä elämän muutosta kaipaaville naisille/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Depressiokoulu/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Viekö murehtiminen paljon aikaasi? / RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Nainen ja Alkoholi/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Tunneryhmä torstai-iltaisin/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Kalevalan kaikuja -kirjallisuusterapiaryhmä aikuisille, Meilahdessa/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Eroryhmä perjantai-iltaisin/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Lauantain kuvataideterapiaryhmä Meritullinkadulla/ RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! Tunnesyöjien vertaisryhmä lauantaisin/RYHMÄ ON ALKANUT JA TÄYNNÄ! STRESSIN HALLINTA JA UNIRYHMÄ/ RYHMÄ ON ALKANUT JA ON TÄYNNÄ!