STRESSIN HALLINTA JA UNIRYHMÄ/ RYHMÄ ON ALKANUT JA ON TÄYNNÄ!

UNI

Stressaantuneena keho tuntuu kireältä ja ajatukset kiertävät kehää. Olo on uupunut eivätkä voimat tunnu palautuvan. Yksi tehokkaimmista työkaluista stressin helpottamiseen ja parempaan uneen on Mind-Body Bridging -menetelmä. Mieli rauhoittuu, keho rentoutuu ja palauttava uni mahdollistuu. Menetelmässä käytetään mielen ja kehon yhteyttä vahvistavia harjoituksia, jotka auttavat muun muassa käsittelemään kielteisiä ajatuksia, lieventämään ahdistuneisuutta ja päästämään irti ongelmallisista tunteista.

Mind Body Bridging -harjoituksia on helppo sovittaa arkipäivän aikatauluun.Niihin ei tarvita erityistä paikkaa tai tilaa ja menetelmän työkalujen käytön oppii nopeasti, jonka jälkeen niitä voi turvallisesti käyttää itsehoitomenetelmänä.

 TRyhmä kokoontuu 10 kertaa sunnuntaisin klo 15-17

8.3., 15.3., 22.3., 29.3., 5.4., 19.4., 26.4., 3.5., 17.5. ja 24.5.2020

(HUOM. ryhmä ei kokoonnu ensimmäisenä pääsiäispäivänä 12.4. eikä Äitienpäivänä 10.5.)

 Suomen Valkonauhaliiton tiloissa: Liisankatu 27 A 3, 1.krs., 00170 HELSINKI.

Ryhmänohjaaja Tanja Moring-Itkonen (sosionomi/diakoni, sertifioitu MBB-terapeutti), haastattelee ryhmään tulijat etukäteen kahden kesken.

Haastatteluajat ovat la 29.2.2020 alkaen kello 12.

 Voit varata oman haastatteluaikasi numerosta (09) 1351 268 toimistoaikana.

Ryhmämaksu on koko ajalta 60 euroa.

Ryhmän järjestää Suomen Valkonauhaliitto yhteistyössä

Agricola-opintokeskuksen kanssa