Perhetyö

perhetyo

Valkonauhan Kotipesän perhetyö aloitettiin nykymuotoisena vuonna 1997. Perheet ohjautuvat toimintaan eri puolilta pääkaupunkiseutua omaehtoisesti tai kuntien- ja seurakuntien perheneuvonnan ohjaamina. Käyntimäärien tarve arvioidaan työntekijän ja perheen kesken, mutta perhetyö on tarkoitettu lyhytkestoiseksi, enintään noin 10 käyntikertaa sisältäväksi työmuodoksi. Työntekijät ovat perhetyön ammattilaisia.

Palvelu on tarkoitettu vähävaraisille perheille, pariskunnille ja yksilöille.

HUOM! 1.1.2019 alkaen asiakasmaksu on 30 euroa/60 minuutin käynniltä ja       25 euroa/45 minuutin käynniltä. Asiakasmaksu maksetaan käteismaksuna käynnin yhteydessä.

Perimme myös 10 euron maksun peruuttamattomasta ajasta. (Varatun ajan peruminen ja siirto tehtävä vähintään 24 h ennen vastaanottoaikaa.)

Suomen Valkonauhaliitolla on lupa toimia Avioliittolain § 23:n mukaisena virallisena sovittelijana. Sovittelukäynnit ovat maksuttomia.

Mahdollisuus varata aika puhelimen/videopuhelun välityksellä käytäviin keskusteluihin, tiedustelut arkisin klo 9-15 puh. (09) 135 1268. Lisäksi 1.6.2020 myös paikan päällä tiloissamme toteutettavia keskusteluja alla olevien käytänteiden mukaisesti.

Kaeytaenteet 1.6.2020