Syysneuvottelupäivä ja syyskokous 2020

”PAREMMAT PÄIVÄT” - Koronapandemian vaikutukset kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin

Suomen Valkonauhaliiton syysneuvottelupäivän seminaari järjestetään lauantaina 17.10.2020 klo 12:30-16:15 Suomen Raamattuopistolla Kauniaisissa. Työskentelyä johdattelee TM, psykoterapeuttiopiskelija Riina Nissinen.

Ennen seminaaria osallistujille on tarjolla lounas kello 11:00-12:00.

Erityisen kevään ja kesän jälkeen on hyvä pysähtyä pohtimaan, miten minä voin? Miten poikkeustila ja mahdolliset erityistoimet ovat vaikuttaneet fyysiseen, psyykkiseen, sosiaaliseen ja henkiseen hyvinvointiin? Kriisin vaikutukset ovat yksilöllisiä. Kriisistä toipumiseen vaikuttaa oman elämän aiemmat kokemukset, sekä osin ihan biologinen taipumus reagoida stressiin tai kuormittaviin tekijöihin. Tarkastelemme yhdessä keskustellen ja eri työtavoin työskennellen eri näkökulmista poikkeusolojen vaikutusta valkonauhatyöhön ja kohderyhmiimme ja mietimme keinoja, joilla voimme olla avuksi.

KOKOUSKUTSU

Suomen Valkonauhaliitto-Förbundet Vita Bandet i Finland ry:n sääntömääräinen jäsenkokous pidetään Kauniaisissa Suomen Raamattuopiston tiloissa osoitteessa Helsingintie 10, 2700 Kauniainen sunnuntaina 18.10.2020 alkaen kello 13.30.

Kokouksessa päätetään liiton sääntöjen § 5 mukaisesti sekä koronapandemian vuoksi peruuntuneen kevätkokouksen sääntömääräiset asiat, että syyskokoukselle kuuluvat sääntömääräiset asiat.

Ilmoittautumiset 5.10.2020 mennessä liiton toimistoon 09 1351 268 tai nina [dot] hurtamo [a] suomenvalkonauhaliitto [dot] fi. Samalla pyydetään ilmoittamaan ruoka-ainerajoitteista ja osallistuuko yhteiskuljetukseen.

Osallistumismaksu on täysihoidolla 17.-18.10 on 2 hengen huoneessa, sisältäen liinavaatteet 70 euroa/henkilö ja 1 hengen huoneessa 95 euroa/henkilö. Majoitus on ns. Ystävien talossa.

Järjestämme Helsingistä, Fennian talon edestä Mikonkadulta kuljetuksen kokouspaikalle lauantaina 17.10. Kuljetus lähtee kello 10:00 ja paluu on samaan paikkaan sunnuntaina 18.10. kello 17:00 mennessä.

Suunnitelma voi muuttua, mikäli koronan tautitilanne muuttuu huonommaksi. Kokousjärjestelyjä sopeutetaan olosuhdemuutoksiin. Kokous järjestetään turvallisuus huomioiden, elleivät viranomaispäätökset tule esteeksi.